Januari 2025
Door storingen in ons Huisartsen Informatie Systeem (Promedico-ASP), kunnen we de laatste tijd niet goed ons werk doen. De agenda is niet goed in te plannen, door traagheid en uitvallen van het systeem. Ook medicatie herhalen is een uitdaging. Verslaglegging invoeren of post verwerken lukt ook niet. De storingen zijn zo wisselend, dat we niet kunnen adviseren wanneer je beter wel of niet kunt bellen.
Wij vinden dat ontzettend vervelend. Goed bereikbaar zijn en vlekkeloze ondersteuning vinden we belangrijk om goede zorg te kunnen leveren. Door de storing moeten we nu vooral tijd aan dubbele administratie besteden. Helaas hebben we geen invloed op huidige situatie. Wij worden door de leverancier geinformeerd over de stappen ter verbetering die zij nemen.
Mocht je een medische vraag hebben waarbij het antwoord even op zich kan laten wachten, dan adviseren we het patiëntenportaal te gebruiken hiervoor. Aanmelden kan via de website-> patiëntenportaal. Kies dan email consult. Recepten herhalen kan ook via de website.
Onze assistentes zijn zoals normaal telefonisch bereikbaar. Hopelijk kunt u wat geduld opbrengen. Dat proberen wij ook!